Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu "Automultimedia"
(dále jen „Obchodní podmínky“)
Obecná ustanovení
1. Úvodní ustanovení
Tyto Obchodní podmínky se vztahují na nákup zboží prostřednictvím internetového obchodu www.automultimedia.cz (dále jen „e-shop“) a upravují vzájemná práva a povinnosti mezi prodávajícím a zákazníkem v rámci nákupu zboží prostřednictvím e-shopu.
Zákazníkem je návštěvník internetových stránek na adrese automultimedia.cz, který prostřednictvím e-shopu učinil řádnou objednávku zboží. Zákazníkem je spotřebitel nebo podnikatel.
Spotřebitelem se rozumí každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná.
Podnikatelem se rozumí ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku.
V případně doručování objednaného zboží prostřednictvím České pošty, jak je uvedeno níže v kapitole 3., je prodávajícím společnost Cars Equipment s.r.o. IČ: 02613018 , se sídlem Praha 2 - Vinohrady, Bělehradská 858/23, PSČ 120 00, Česká republika, zapsána zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze oddíl C, vložka 221295
, s adresou pro doručování Bělehradská 858/23, 12000 Praha 2.
Tyto Obchodní podmínky jsou uveřejněny na adrese automultimedia.cz, a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce zákazníkem.
Pro vztah mezi zákazníkem a prodávajícím jsou obchodní podmínky platné ve znění, v jakém byly uveřejněny v okamžiku odeslání objednávky zákazníkem.
Práva a povinnosti prodávajícího a zákazníka se řídí právem České republiky s výjimkou kolizních norem. Použití Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží se vylučuje.
Kupní smlouvu prostřednictvím e-shopu lze uzavřít v jazyce českém.
Nabídka v e-shopu platí do vyprodání zásob.
2. Objednávka
Nabídka zboží prodávajícím se uskutečňuje prostřednictvím internetu na adrese automultimedia.cz. Zde je zákazníkovi k dispozici prostředí, které umožňuje zejména prohlížení aktuálně nabízeného zboží v katalogu, vyhledávání požadovaných položek a objednávání vybraného zboží. Před podáním objednávky je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky vložil. Objednávka je odesílána zákazníkem prodávajícímu přímo z prostředí e-shopu elektronickou cestou.
Takto zaslaná objednávka je platným a závazným návrhem kupní smlouvy, obsahuje-li všechny náležitosti vyžadované objednávkovým formulářem.
Odesláním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami, a že s nimi souhlasí.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud zákazník v minulosti neodebral či řádně nezaplatil závazně objednané zboží. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud objednané zboží nemůže dodat. Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud zákazník nesplní svůj závazek odebrat zboží nebo zaplatit kupní cenu zboží včetně expedičního poplatku.
Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky zákazníka prodávajícímu. Zákazník je podle kupní smlouvy povinen především odebrat objednané zboží a zaplatit kupní cenu, včetně expedičního poplatku. Prodávající je podle kupní smlouvy povinen zejména dodat objednané zboží.
Prodávající neprovádí rezervaci zboží. Při platební podmínce „platba předem“ je zboží expedováno až po připsání kupní ceny za zboží vč. expedičního poplatku za poštovné a balné na účet prodávajícího. Dojde-li v době od uzavření kupní smlouvy na zboží do okamžiku připsání kupní ceny za zboží vč. expedičního poplatku za poštovné a balné k vyprodání zboží, je prodávající oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na zboží.
Kupní smlouva není po svém uzavření podávajícím archivována a není přístupná.
Objednávku může zákazník zrušit bez jakýchkoliv sankcí do okamžiku expedice zboží, která je zákazníkovi oznámená formou e-mailu. Zrušení objednávky a opravu chyb vzniklých při zadávání dat před podáním objednávky provádí zákazník telefonicky na infolince na čísle 777781928 nebo e-mailem na info@cars-equipment.com nebo reklamace@cars-equipment.com
3. Kupní cena, náklady na dodání, dodací a platební podmínky
Kupní cena
Kupní cenou se rozumí cena uvedená u objednávaného zboží v katalogu v okamžiku odeslání objednávky zákazníkem. Všechny ceny v katalogu jsou udávány v českých korunách (Kč), vždy vč. DPH.
Pokud není uvedeno jinak, vztahují se uvedené ceny na vybraný druh zboží podle popisu.
Prodávající se zavazuje dodat jen zboží v neporušeném stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží, vyhovující daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a záručními listy, Prodávající je povinen plnit své závazky řádně, včas a s náležitou péčí, je také povinen chránit v rámci svých možností přiměřeným způsobem práva a oprávněné zájmy Zákazníka.
Prodávající doručí zboží zákazníkovi zpravidla do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky, je-li zboží skladem. Místem doručení a dodání zboží je adresa doručení uvedená zákazníkem v objednávkovém formuláři.
Náklady na dodání
Ke kupní ceně zboží je vždy připočten expediční poplatek za poštovné a balné ve výši 99,- Kč, který se v případě platby v okamžiku doručení zboží (dobírkou) zvyšuje o 49,- Kč. Při objednávce zboží kdy si zákazník zvolil osobní odběr zboží, se expediční poplatek nehradí.
Zboží vyžadující odbornou montáž může být zákazníkovi namontováno u nás na provozovně v Lužci nad Vltavou. Montáž není součástí ceny za zboží a částka za montáž bude účtována zákazníkovi přímo dle ceníku.
Dodací podmínky
Zboží prodávající dle volby zákazníka doručuje:
- prostřednictvím zásilkové služby DHL (DHL Express (Czech Republic) s.r.o., IČO 256 83 446, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 27002).
- Českou Poštou (Česká pošta, s.p., IČO 47114983, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl A, vložka 7565).
Zákazník si může zvolit mezi doručením formou „Balík Do ruky“ nebo „Balík Na poštu“. Seznam poboček České pošty, které tyto služby podporují, je uveden na www.ceskaposta.cz. Nadměrné zásilky zboží není možné prostřednictvím České pošty doručit;- osobním odběrem u nás na provozovně v Lužci nad Vltavou
Platební podmínky
Pro platbu lze zvolit jeden ze způsobů:
- platba při převzetí (dobírka),
- platba předem standardním bankovním převodem,
- platba on-line platební kartou,
V případě odběru zboží osobně je možné uhradit kupní cenu zboží pouze při převzetí zboží, a to hotově nebo platební kartou.
Pokud bude objednávka obsahovat výlučně produkty, za které se neplatí, nemá zákazník možnost volit způsob dopravy. Tyto produkty budou zákazníkovi bezplatně zaslány dle volby prodávajícího. Zákazník bude o způsobu dopravy informován (prodávajícím či prostřednictvím e-shopu).
4. Převzetí zboží
Zákazník je povinen zboží od zásilkové služby řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv vad tuto skutečnost neprodleně oznámit zásilkové službě samotné. V případě shledání porušení či poškození doporučujeme zákazníkovi zásilku ve vlastním zájmu odmítnout. Podpisem dodacího listu/faktury bez výhrady zákazníka zákazník stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a na pozdější reklamaci porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel.
V případě odběru zboží prostřednictvím participujícího Dealera je zákazník povinen zboží od prodávajícího řádně převzít a zkontrolovat. Podpisem dodacího listu/faktury Zákazník stvrzuje, že zboží převzal bez zjevných vad.
Vlastnické právo ke zboží přechází na zákazníka úplným zaplacením kupní ceny a převzetím zboží.
Osobní vyzvednutí prosím proveďte to 5 pracovních dnů. V případě, že nestihnete vyzvednout zboží ve stanovené lhůtě objednávka bude stornována.
5. Ochrana osobních údajů
Osobní údaje zákazníka, které jsou součástí objednávky, jsou považovány za důvěrné informace a jsou chráněny proti zneužití. Osobní údaje budou zpracovávány společností Cars Equipment s.r.o. , u kterého si zákazník zboží vyzvedává a prodávajícím, jako správci osobních údajů nebo subjekty smluvně pověřenými správcem ke zpracování osobních údajů za účelem uskutečnění plnění smlouvy se zákazníkem a za účelem nabízení produktů a služeb, zjišťování spokojenosti zákazníků a pro potřeby průzkumu trhu, jakož i za účelem šíření obchodních sdělení dle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Zákazník má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv dle § 21 zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Poskytnutí osobních údajů je ze strany Zákazníka dobrovolné. Pokud si zákazník nepřeje, aby mu byly zasílány informace o případných nabídkách obchodu a služeb, sdělí touto skutečnost prodávajícímu na infolince, tel.č. 777781928 nebo na e-mail: info@cars-equipment.com
6. Odstoupení od smlouvy, práva z vadného plnění
Odstoupení od smlouvy zákazníkem, který je spotřebitel
v případě nákupu zboží u Cars Equipment s.r.o.:
Zákazník – spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu nejpozději do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. O úmyslu odstoupit od smlouvy je Zákazník – spotřebitel povinen informovat prodávajícího e-mailem na adresu info@cars-equipment.com. Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy, je Zákazník – spotřebitel povinen na vlastní náklady zaslat zpět nebo je předat na adrese Cars Equipment s.r.o. , Mělnická 150, 27706 Lužec Nad Vltavou. Zákazník – spotřebitel je povinen vrátit prodávajícímu zpět nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, pokud možno v původním obalu. Vrácené zboží, které bude zasláno na dobírku, nebude prodávajícím převzato. Platbu prodávající vrátí až po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li Zákazník – spotřebitel, že odeslal zboží zpět. Vráceny budou všechny platby, které prodávající od Zákazníka – spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Zákazníkem – spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání prodávajícím nabízený). Pro vrácení plateb bude použit stejný platební prostředek, který Zákazník – spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud výslovně neurčil jinak. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete v příloze.
Právo na odstoupení od smlouvy není možné uplatnit u zboží vyžadujícího odbornou montáž v případě, že zboží již bylo zákazníkovi na jeho přání namontováno.
Odstoupení od smlouvy zákazníkem, který je podnikatel
Zákazník – podnikatel je oprávněn odstoupit od smlouvy v souladu s platnými obecně závaznými právními předpisy.
Na zboží nejsou poskytovány žádné poprodejní služby.
Práva z vadného plnění
Zákazník je povinen bezprostředně po dodání zboží prohlédnout a bez zbytečných odkladů informovat prodávajícího o případných zjištěných vadách. Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl nebo rozpor mezi údaji uvedenými na faktuře a skutečně dodaným zbožím (například v druhu nebo množství) nebo pokud s dodávkou neobdrží správně vyplněnou fakturu, je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději však v okamžiku odběru, informovat prodávajícího.
Zboží, u kterého zákazník reklamuje jiné vady, doručuje zákazník prodávajícímu nebo Dealerovi, který je v seznamu výdejních míst e-shopu nebo autorizovanému servisu uvedenému v záručním listu. Zákazník přitom co nejvýstižněji popíše vady, jejich projevy a doloží skutečnost, že zboží koupil v e-shopu.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Postup při reklamaci
1. Informujte prodávajícího telefonicky +420 604 154 223 nebo e-mailem: reklamace@cars-equipment.com
2. Vyplňte odstoupení od smlouvy a společně s fakturou přiložte do balíku.
V případě reklamace elektronických dílů (lambda sondy, čidla, jednotky, podvolantové kroužky atd.) je požadován výpis z diagnostiky (chybných kódů/chybových hlášek).
3. Zašlete zboží zpět jako doporučený balík (bez dobírky) na korespondenční adresu prodávajícího
Cars Equipment s.r.o.
Mělnická 150
Lužec Nad Vltavou
277 06
Nebo pomocí zpětného kódu prostřednictvím zásilkovny: 96172908
(Stačí nadiktovat zpětný kód obsluze na jakékoliv pobočce Zásilkovny a balík se zašle bezplatně k nám)
Reklamace bude vyřízena co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace zákazníkem - spotřebitelem, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodnou jinak.
Pokud zákazník k zasilce nic nepřiloží, nelze nárokovat reklamaci zboží či vrácení peněz. (Nelze identifikovat o jakou objednávku se jedná.)
7. Informační povinnost o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů
Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (ADR) mezi zákazníkem, který je spotřebitelem, a prodávajícím je Česká obchodní inspekce. Návrh na zahájení řízení ADR je možné podat prostřednictvím webového formuláře na internetové stránce https://adr.coi.cz/cs.
Návrh na zahájení řízení ADR je možné zaslat také poštou, případně návrh podat osobně na kontaktním místě ADR: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Email: adr@coi.cz.
Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti 1. 6. 2017